Hemma från Motala!

Lite snabb och rolig uppdatering om dagen bara :D Fick äran idag att hänga med Amanda från butiken Markestad Ridsport till Erik Jernelds showroom utanför Motala med sadlar och utrustning från Antares. Rolig upplevelse och fantastiskt fina saker!!! 
 
Amanda fick med sig lite sadlar hem så snart väntar utprovning till mig och Chicca! Kommer bli så himla bra tror jag :D  jag älskar ju annars min butet jag har idag men den ligger inte hundra tyvärr på Chicca, så vi ska se oss om efter en ny.
 
 
 
Nu ska jag en sväng till ridhuset och rida.. Kylan är ju här på riktigt nu och det är stenhårt överallt, så då får vi försöka åka iväg lite istället för att kunna hålla igång ordentligt nu denna årstid. Lite bommar och vanligt hederligt lösgörande arbete står på planeringen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON