Nytt år!

Jag kanske är lite sen och det här kommer väl inte direkt som en överraskning för er heller, men nu äntligen är vi inne på det nya året!

Som jag pratat om tidigare så längtar jag under hösten till det nya året... Tycker bara november och december känns som en transportsträcka fyllt med mys med familj och vänner, men just i hästlivet så står allting ganska still.
Men nu äntligen är allt firande och hit och dit förbi, och vi kan börja ladda inför våren!
 
Jag firade in det nya året med några vänner i Linköping. En lugn och mysig kväll hemma med 3rätters middag, fantastiskt i mina ögon! Väl tillbaka i verkligheten blev det ett dygn i Jönköping också med bara avkoppling och bio-mys!
 
 
 
Idag var jag tillbaka i Sävsjö och hos hästarna, och har under dagen ridit 7 hästar. En riktig bra rid-dag har det varit dessutom, hoppas det håller i sig året ut ;);) imorgon väntar ett nytt gäng, bland annat en ny fyrbent bekantskap för mig så det ska bli spännande!
 
 
Nu ska jag avsluta dagen i soffan med lite kaffe. Vi hörs snart igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON