Torsdag

Godkväll på er!

Sitter i soffan hos mor och far med en godispåse i knät! Första med riktigt lösgodis sedan jul och det smakar sååå gott hehe. :D Kom hit för en stund sen efter att ha varit iväg och ridit hela eftermiddagen och kvällen. Fint har de gått!
 
Imorgon väntar "vanligt" jobb för mig, alltså på förskolan. Slutar tidigt så efter det blir det bara en lugn eftermiddag med Chicca som ska ridas. Förhoppningsvis kan vi åka med henne till ridhuset och också hoppa årets första riktiga språng med henne! Eller ja, det första riktiga sedan augusti hehe. Hon har ju bara hoppat lite cavaletti sedan december nu så jag är minst sagt förväntansfull!
 
 
Och på lördag mina vänner, så flyttar min första företags-häst (om man kan kalla den för det) hit för utbildning, sååå spännande! En riktig utmaning kommer det bli men jag är superladdad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON