Veckans slut...

Jaha, då var denna veckan slut igen...
 
Helgen har gått fort som bara den! Det har minst sagt varit full rulle hela tiden.
 
I fredags var det jobb för min del. Sedan vinka hejdå till mor och far som skulle bort över helgen, ta hand om hästarna, och till sist äta tacos och bada bastu med min Linus, min bror och hans tjej. Supermysig kväll!
 
I lördags var det full rulle... Det började med utsläpp och mockning hos mina egna hästar, lite frukost och sedan iväg för att rida några hästar. Åkte vid 9 och var hemma till kl 13 igen ungefär. I med lite lunch, ta emot häst och sedan iväg för att rida en till. Till sist packade vi in Chicca i släpet och åkte till Amanda i Eksjö för att prova lite sadlar... rullade hem på gården igen några minuter innan kl 22, lagom pigga sådär ;) blev raka vägen till kudden efter att hästarna fått kvällsmat och transporten var urpackad...
 
 
 
Idag däremot har tempot varit desto lugnare. Förmiddagen bjöd på utsläpp och stallfix i det fantastiska vädret, följt av fika med ett par vänner. Sedan blev det ridning resten av dagen följt av lite soffhäng nu det sista. 
Imorgon väntar första dagen på heltids-jobb.... wish me luck ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON