Semester-tider!

Godkväll på er!
Då var det dags för sista veckan av mina 3 semesterveckor, härligt det men det ska faktiskt bli rätt skönt att börja jobba snart igen... 
 
Under sommaren har det hunnits med väldigt mycket! Semestern började i Falsterbo och våra dagar där var alldeles toppen! Massor av fina hästar, lagom bra väder och bästa sällskapet! 
 
 
 
Därefter har vi också hunnit med en tripp till Falkenberg för att träffa lite vänner, städa stallet, byta allt staket och grusa upp i rasthagarna, rida, umgås med vänner, köpt en ponny (ja ni läste rätt haha!!) och nu de senaste dagarna spenderat några nätter i skärgården tillsammans med Linus föräldrar på deras båt. 
 
 
 
Ja, mina 2 semesterveckor (jobbade vecka 29) har hittills varit suveräna och förhoppningsvis blir sista veckan likaså! :D :D :D 

Kommentarer
Vendela Asplund

Falsterbo var magiskt på alla vis!!!

2017-08-12 @ 21:31:57
URL: http://vendelaasplund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON