It´s friday!

Hej på er, idag är det äntligen fredag igen och jag slutar tidigt på jobbet :D visserligen börjar jag lika tidigt ungefär hehe men det är alltid skönt att komma hem igen och bara halva dagen har gått!
 
 
Idag väntar några hästar som ska ridas, Chicca ska putsas lite på för imorgon väntar det tävling för vår del. Efter allt är klart ikväll så ska jag ut och äta med några vänner, härlig inledning på helgen!
 
 
Annars har det varit "hyfsat lugnt" i veckan.. Jobb, träning och en massa häst! Har också hunnit med ett besök till Amanda och Markestad Ridsport för att hämta några täcken jag bett henne lägga undan till mig. Inga märkvärdiga utan helt vanliga utetäcken, men helt plötsligt stod vi utan 100grams-täcken hemma så lagret behövdes fylla på ;) men veckan har flutit på bra och hästarna känns i bra form så det är kul!
 
Ha en trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON