Hemma igen!

Då var jag tillbaka på svensk mark igen efter en helt fantastisk semestervecka på alla sätt och vis!! Veckan har varit kalas och vi har njutit och vilat upp oss som bara den. :D 
 
 
Det här var vyn vi möttes av varje dag vi gick från hotellet mot poolen, med strålande sol och mellan 25-28 grader varmt. Helt perfekt tycker jag! 
 
 
Väl hemma igen har en häst flyttat från stallet men om ca 2 veckor flyttar det hit en ny för träning, spännande och roligt med nytt förtroende :D 
Chicca och Doris har fått jobba lite igår och idag, och jag känner nästan av lite träningsvärk eller stelhet efter att varit ifrån hästryggen över en vecka hehe... bild från Chiccas tur i skogen idag i det härliga vädret, i maj månad?! 
 
 
 
På onsdag kommer Jessica hit och känner igenom Chicca, och förhoppningsvis är hon fit for fight för fortsatt träning mot sommarens mål! För Doris del så väntar ett sista ryck nu med jobb, efter lite mikrovila när jag var iväg, innan det vankas sommarbete för hennes del. Och min älskade Recycle börjar bli riktigt rund nu och det är mindre än en månad nu tills fölis beräknas titta ut, sååå spännande och jag längtar så jag snart spricker!! 
 
Denna veckan håller jag också en del träningar. Har varit på ridklubben idag med mina vanliga träningar varannan måndag och på fredag väntar en grupp här hemma. Så himla roligt att följa och hjälpa andra och se deras utveckling! 
Och på lördag åker jag till Amanda på Markestad och hälsar på, alltid lika kul och inspirerande att utbyta tankar och idéer om allt med henne.
Som sagt, lika lugnt och fullt upp som vanligt ;) 
 
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och lite frukt innan sängen kallar. Imorgon är det jobb till kl 16 och sedan väntar 5 hästar på att bli ridna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON