Elmia Scandinavian Horse Show

Woho, äntligen är höstens roligaste och mest inspirerande vecka här :D:D:D det är dags för Elmia Scandinavian Horse Show!! 
 
 
 
Jag jobbar näst intill hela veckan på Elmia så jag har några hektiska dagar framför mig, eftersom jag jobbar på förskolan också hehe. Men det blir kuuul! :D
 
Hoppas vi ses där!! Kom fram och hälsa och prata en liten stund, jag står mestadels vid framhoppningen och har koll på alla men kom förbi och säg hej vettja! 
 
Mina egna pållar vilar denna veckan som ni kanske förstår, Doris har ändå lite bett-vila nu då hon dragit ut vargtänder precis och Chicca kan behöva lite återhämtning och bara få gå i hagen (som ju verkligen är hennes favorit hehe). Nej de får helt enkelt finna sig i det, även om Chicca gärna går in tidigt på eftermiddagen och sedan rids ordentligt istället... 
Hästen jag har här för inridning har högsta prio denna veckan och därefter kommer ponnyn, så de har jag planerat att rida! 
 
 
Nu väntar sängen inför jobb imorgon, tandbesök med Doris och sedan Elmia. Vi hörs snart igen :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON